РОЗРОБКА-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7-Г КЛАСУ




РОЗРОБКА-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  7-Г КЛАСУ

Модуль: баскетбол.

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку виконання передач  м`яча двома руками від грудей.
  2. Навчити техніки виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
  3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Тип уроку: навчальний.

Вид уроку: урок-тренування.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.

Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури: Худжамова Тетяна Петрівна.

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку ( 12хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

Вимірювання ЧСС.

30с

 

10с

фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

Ходьба.

- на носках, руки на пояс;

-         на п`ятках, руки за голову;

-         з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;

-         випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;

-         в півприсіді, руки вперед;

-         в присіді, руки на коліна;

-         звичайна.

 

в колону по одному

 

Біг.

-         повільний;

-         приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;

-         приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;

-         схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;

-         схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;

-         з підскоками;

-         з діставанням баскетбольної сітки.

Стрибки.

-         на правій, з просуванням вперед;

-         на лівій, з просуванням вперед;

-         на двох.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10с

в колону по одному

5.

Теоретичні відомості.

В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників.

45с

фронтальний метод

 

б) ЗРВ на місці.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс

- кругові оберти головою вправо

- кругові оберти головою вліво.

2. В.п. теж.

- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

3. В.п. стійка ноги нарізно, права  рука на пояс, ліва вгору.

1-2 – нахил тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво.

4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.

1- руки вгору, прогнутися назад;

2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;

 4- в.п.

5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.

1- перекат на ліву, права в сторону;

2- в.п.

6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1- мах правою ногою до лівої руки;

2- мах лівої до правої;

3-4 – теж.

7. В.п. о.с.

1-4 – стрибки на правій;

5-8 – стрибки на лівій.

8. В.п. теж.

1-3 – стрибки на двох ногах;

4 – з поворотом тулуба на 180`.

 

 

Основна частина уроку (30хв)

1.

Передача м`яча двома руками від грудей(на місці).

- передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного;

- передачі м`яча  на відстані 5-6м один від одного;

-  передачі м`яча з відскоком від  підлоги на відстані 3-4м один від одного.

10хв

почерговий спосіб виконання

2.

Передача  м`яча двома руками від грудей (в русі).

- передачі м`яча з просуванням вперед;

- вправа «вісімка».

7хв

груповий метод

3.

Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.

- з правої сторони щита

- з лівої сторони щита

-  з центру.

9хв

груповий метод

звернути увагу на роботу ніг

 

4.

Естафети.

1.Ведення м`яча з прискоренням.

Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.

2. Ведення м`яча і кидок  в корзину.

Правила естафети: по команді учасники ведуть баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба). Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє.

4хв

змагальний метод

Заключна частина уроку (3хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1хв

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

 Виставлення оцінок.

1хв

індивідуальний метод

3.

Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти.

30с

вправи виконувати разом з сестрами, братами

4.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному



Создан 03 фев 2018



МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
formula.kr.ua